23 Mar 2017

Mikrodalganızı temizlemenin püf noktaları

Mikrodalga fırını temizlemek bazen işkenceye dönüşebilir ve her zaman temiz tutamayabilirsiniz. Çoğunlukla mikrodalga kullanıyorsanız da temizliğe de çok vakit ayıramıyorsunuz demektir. Size vereceğimiz birkaç pratik yöntem ile mikrodalganızı artık pırıl pırıl kullanabileceksiniz.


Malzemeler 
- Kâse veya ufak tabak
- 1 adet limon
- Su 
1.Adım
İlk adım olarak mikrodalganızda kalıntılar varsa eğer  kalıntıların kabasını ıslak bez yardımıyla alın
2. Adım
İkinci adım olarak limonları 9 dilime ayırın ve kâsenizin içine koyarak içerisine taşmayacak şekilde bir miktar su koyun.
3. Adım
Kâseyi mikrodalga fırının içine koyun ve yüksek seviyede kaynayıncaya kadar bekletin.
4.Adım
Su kaynamaya başladığı an fırını durdurabilirsiniz. Ancak buharın fırınının içine iyice işlemesi için kâseyi fırını çalıştıramadan 5 dk daha bekletin.
5. Adım
Kâseyi fırında 5 dk beklettikten sonra alın ve fırının içerisini kuru bir bez yardımıyla silin. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Created By Sora Templates